Opis stanowiska

Jako Content and Digital Marketing Manager będziesz odpowiedzialny / na za:

  • Kompleksową obsługę kampanii Social Media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter).
  • Kompleksową administrację systemu zarządzania treści (WordPress CMS).
  • Podstawowy montaż wideo i audio dla potrzeb content marketingu.
  • Redagowanie newslettera, materiałów i prezentacji firmowych.
  • Opiniowanie i redagowanie tekstów marketingowych promujących usługi.
  • Pisanie scenariuszy do eksperckich treści i kampanii promocyjnych.
  • Research, tworzenie treści i koordynacja publikacji w kanałach web, social networks, events – zarówno w języku polskim jak i angielskim.
  • Koordynowanie rozwoju portali www, współpraca z programistami, grafikami i copywriterami.
  • Dbanie o analitykę portali w tym: SEO, testy A/B, UX, konwersja.
  • Wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii.
  • Udział w wydarzeniach branżowych i reprezentowanie organizacji.

Wymagania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość obszarów: Copywriting, SEO, SEM, Social Selling.
  • Dobra znajomość narzędzi: WordPress, Buffer, OptinMonster, MailChimp, Hotjar, Trello, Canva, Yoast, Ahrefs, Buzzsumo, SEMRush.
  • Dobra znajomość pakietów Google: G Suite, Marketing Platform.
  • Umiesz określać segmenty klientów, mierzyć i testować sposoby dotarcia.
  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (w mowie i piśmie – minimum B2).
  • Potrafisz skutecznie przewodzić zespołowi ekspertów dziedzinowych, ale lubisz też zakasać rękawy i pobrudzić sobie ręce.
  • Wyróżnia Cię umiejętność analitycznego myślenia, sumienność i odpowiedzialność, tworzenie angażujących treści, wysoka empatia.
  • Ważne są dla Ciebie: rzetelność, jakość, terminowość i profesjonalizm.
  • Mile widziane: podstawy HTML, projektowanie grafiki dla kanału digital.
  • Mile widziana znajomość branży szkoleń i doradztwa (zarządzanie, IT).

Oferujemy:

  • Proces rekrutacji (2-3 etapy): Rozmowa online, zaprezentowanie przykładów realizowanych kampanii, case/zadanie do wykonania, kolejna rozmowa lub decyzja.
  • Praca w dzielnicy Praga Południe, tuż obok Ronda Wiatraczna.
  • Umowa kontraktowa B2B, widełki 7000-9000 PLN netto + VAT, elastyczne godziny pracy, laptop i telefon służbowy.
  • Przyjazną atmosferę współpracy w organizacji o kulturze startupu.
  • Dostęp do platformy elearningowej, ebooków i udział w warsztatach.

Kontekst organizacji:

Wspieramy rozwój organizacji w kształtowaniu kultury organizacyjnej. Kultury, która odporna jest na zawirowania rynkowe, pozwala adaptować się do złożonego i ciągle zmieniającego otoczenia biznesowego, w której współpracownicy traktowani są jak kompetentni partnerzy do działania, posiadają sprawczość i są po prostu szczęśliwi. Holistycznie dbamy o Ludzi, Biznes i Technologię.

W rezultacie szczęśliwi współpracownicy są bardziej zaangażowani, ciągle doskonaląc swoje kompetencje i usprawniające środowisko pracy. Docelowo pozwala to osiągać więcej wartości biznesowej niższym kosztem, dostarczać zachwycające produkty i usługi, a jako efekt uboczny zachować retencję aktualnych oraz zapewnić wzrost nowych klientów.

Obszary naszych usług:

Ludzie

  • Zarządzanie organizacją jako siecią społeczną.
  • Wprowadzanie zmiany która się zakorzeni.
  • Cele strategiczne oraz upełnomocnienie.
  • Rozwijanie zespołów i wewnętrzna motywacja.
  • Przywództwo, komunikacja, self-management

Biznes

  • Projektowanie innowacyjnych produktów.
  • Modele biznesowe i przedsiębiorczość.
  • Rozwój produktów oraz zarządzanie projektami.
  • Agile i Lean poza IT.
  • Łączenie Agile oraz Lean na dużą skalę.

Technologia

  • Wzorce i praktyki inżynierskie.
  • Architektura systemów oraz aplikacji.
  • Automatyzacja testów.
  • Wprowadzanie kultury DevOps, CI/CD.
  • Technology Leadership and Entrepreneurship.

Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wyślij swoje CV






Obsługa Twojej aplikacji wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest Valkir Academy​​ Sp.​​ z​​ o.o.​​ z​​ siedzibą​​ w​​ Warszawie,​​ pod adresem​​ aleja Waszyngtona 146​​. Kontakt pocztą elektroniczną: rodo@valkir.net. W przypadku wyrażenia poniższej zgody, Twoje dane będą przez nas przechowywane, w celu uwzględnienia Twojej kandydatury w przyszłych naborach. Jeżeli będziemy poszukiwać osoby o kwalifikacjach które posiadasz, to w oparciu o poniższą zgodę, powiadomimy Cię o możliwości nawiązania z nami współpracy. Podstawą tego przetwarzania jest Twoja zgoda. Zgodę tę można wycofać, kontaktując się mailowo z Administratorem. Szczegółowa informacja o ochronie Twojej prywatności znajduje się w Polityce prywatności.
Chronimy się przed SPAMem z pomocą usługi CleanTalk, wysyłając formularz akceptujesz Politykę prywatności oraz Warunki korzystania z usługi.

Poznaj nasz zespół

  • Daniel Skowroński

    Daniel Skowroński

    Management 3.0 Facilitator, Agile Coach, Scrum Master

    Doświadczony Agile-Lean Coach, Change Agent, Servant Leader z technicznymi korzeniami w IT i praktycznym zwinnym podejściem.

    Czytaj więcej
  • Alicja Kulawik

    Alicja Kulawik

    Konsultant Agile, Business Coach, Facylitator

    Doświadczona trenerka, prelegentka, facylitatorka i coach. Z powodzeniem wykorzystuje wiedzę psychologiczną w biznesie, ma duże zaplecze w branży retail.

    Czytaj więcej
  • Paweł Błasiak

    Paweł Błasiak

    Management 3.0 Facilitator, Agile Coach, Scrum Master

    Współpracuje zarówno z zespołami na poziomie operacyjnym jak i kadrą zarządzającą, promując postawy liderskie, doskonalenie, empiryzm, budowanie zaufania.

    Czytaj więcej
  • Magdalena Kucharska

    Magdalena Kucharska

    Professional Scrum Trainer, Facylitator

    Doświadczony Agile Coach i Scrum Master z ponad 10-letnim doświadczeniem w różnych branżach takich jak: inżynieria, lotnictwo, bankowość, hazard, MLM.

    Czytaj więcej
  • Maciej Nadolski

    Maciej Nadolski

    Konsultant Agile, Professional Scrum Trainer

    Doświadczony trener, Scrum Master, Agile Coach i konsultant, praktykujący Leader who Serves.

    Czytaj więcej
  • Katarzyna Ziemba

    Katarzyna Ziemba

    Professional Scrum Trainer, Facylitator

    Doświadczony trener, Scrum Master, konsultant, coach i facylitator, jakościowiec z wykształcenia, społecznik z zamiłowania.

    Czytaj więcej
  • Paweł Lasek

    Paweł Lasek

    Konsultant Agile, Scrum Master, Change Agent

    Jako doświadczony Scrum Master, Agile Coach/Agile Consultant wie, że każda droga jest inna i potrafi dopasować plan działania do danego przypadku.

    Czytaj więcej
  • Kate Hobler (Terlecka)

    Kate Hobler (Terlecka)

    Professional Scrum Trainer

    Mentorka o niezwykłej charyzmie. Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów Scrum w Polsce.

    Czytaj więcej
  • Bogdan Doroslovac

    Bogdan Doroslovac

    Tech Lead i Professional Scrum Trainer Scrum.org

    Konsultant transformacji Agile i Lean, zawsze nastawiony pozytywnie do wyzwań i rozwiązywania problemów natury hardware, software czy też orgware.

    Czytaj więcej
  • Piotr Żarek

    Piotr Żarek

    Tech Lead w obszarze .NET oraz praktyk inżynierskich

    Wszechstronny i wnikliwy Tech Lead z bogatym doświadczeniem w komercyjnych projektach startupowych, korporacyjnych i typu corp-up.

    Czytaj więcej
  • Lisette Sutherland

    Lisette Sutherland

    Expert Pracy Zdalnej, Autor Work Together Anywhere

    Autorka koncepcji Work Together Anywhere, założycielka Collaboration Superpowers

    Czytaj więcej
  • Jason Little

    Jason Little

    Change Management Expert, Autor Lean Change Management

    Autor koncepcji Lean Change Management, założyciel Lean Change Management Association

    Czytaj więcej

Poznaj nasze programy doradztwa

Opinie o naszych szkoleniach

  • Szkolenie dla wszystkich, którzy chcą wdrażać nowe techniki zarządzania w swoich firmach.
    Przeprowadzone bardzo profesjonalne, angażujące kursantów, ćwiczenia były prowadzone z naciskiem na pracę w zespołach.
    Omawiane tematy i wyciągnięte wnioski z tego kursu zostały zastosowane z sukcesem w codziennej pracy.

    Robert Pruski
    Development Manager
    SAP Polska

  • I'd like to know more about people I work with, the course did a fantastic job on teaching me how in a simple and fun way to obtain this knowledge.

    Jakub Brzózka
    Information Technology Team Lead
    Home.pl

  • Clear communication about mgt 3.0, inviting participants into exercises, lead by example, raise a hand when discussion is going to far beyond the topic - that was great.

    Łukasz Kurzeja
    Chapter Lead
    ING Tech

  • For me introducing OKRs within the company, or even department at the start, as an example of different approach is worth of trying. Also some specific games, practices for sure will enrich my private portfolio of techniques used in my work on daily basis.

    Grzegorz Czaicki
    Scrum Master
    LPP

  • Well-organized, everything was prepared in advance, he knew what to do and how to keep the discussions valuable for most of us.

    Antonina Geras-Starecka
    Product Owner
    SGH

  • Inspirations, ideas, good level of understanding.

    Katarzyna Drzazga
    IT Delivery Manager
    Roche

  • I loved the motivation pieces and empowerment of the team practices - I will definitely use it in my work.
    I don't have any advice at the moment - in my opinion it was all that I needed.

    Izabela Kierzek
    IT Project Manager
    Miquido

  • Wspaniałe zarządzanie czasem, merytoryką dyskusji, ogromna wiedza i doświadczenie, złote rady w przerwach, idealne materiały, można powiedzieć, że przykład ideału, który stawiał, że samemu chciało się zachowywać jak godny uczestnik (mimo, że momentami bywało różnie ;)).

    Paulina Murawska
    Scrum Master
    Pirxon

  • Everything was great, so I would say - keep it up like this!.

    Piotr Górajek
    Scrum Master
    Home.pl

  • Great knowledge of agile management methods.

    Hubert Jackowski
    Business Operations Manager
    Tidio

  • He is a great facilitator with tremendous skills.

    Jakub Piecuch
    Scrum Master
    ABB

  • They make it easier, help to work out solutions, giving the team the right space, both time and place, as well as the oppressive atmosphere conducive to work on the areas of decision-making. This helps to develop decisions from the bottom up in such a way that the areas of decision-making remain among people and not the decision maker.

    Michał Kosiorek
    Head of HR
    Stermedia

  • Calm, making sure that we understand, answering a lot of questions, examples.

    Marek Charkiewicz
    DEVOPS Team Leader
    StepStone

  • All set of workshops was inspiring. Specifically, I would like to work with the team more closely, get to know them better. For example, run the moving motivators game. Also, a common definition of our goals or OKRs seem to have great potential.

    Aleksander Kłosowicz
    StepStone

  • Very good teaching skills, ability to keep group involved throughout 2 days.

    Michael Kacprzak
    Director of Application Development
    Home.pl

  • Znałem ćwiczenia, czytałem książki a mimo to gorąco polecam udział w szkoleniu. Masa inspiracji i ciekawych dyskusji.

    Piotr Wegert
    Perform Group
    Scrum Master

  • Podchodząc do tematu szkolenia dla produkt managera miałem wiele wątpliwości. Wszystkie punkty z mojej listy pomógł mi rozwiązać Pan Daniel. Nikt z konkurencji nie potrafił skutecznie zaproponować mi targetowanego szkolenia... dopiero kontakt z firmą Valkir Academy pozwolił poczuć mi się komfortowo. Wszystkim polecam szkolenie gdyż:

    • jest realizowane przez praktyka
    • jest poparte ciekawymi przykładami
    • pozwala przygotować się do roli product ownera
    • coach potrafi precyzyjnie kierować szkoleniem (elastycznie je dopasowywać) jeżeli wymaga tego sytuacja tzn. nie trzyma się twardych, założonych ram programowych
    • przygotowuje niespodzianki z zakresu omawianego tematu takie jak dodatkowe symulacje

    Wszystkim polecam szkolenia w tej firmie, nie tylko z uwagi na atrakcyjny program ale również z uwagi na bardzo konkurencyjna cenę i indywidualne podejście do klienta.

    Kamil Piwowarczyk

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Zawiera dużo przydatnej wiedzy, nie tylko teoretycznej ale i praktycznej. Świetne warsztaty.

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Szkolenie przygotowane bardzo profesjonalnie, informacje bardzo przydatne, przekazane w sposób jasny, prosty i bezpośredni.

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Ogrom specjalistycznej wiedzy podany w bardzo przystępnej formie.

    Maciej Kryński - Konsultant - Opiekun startupu
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Szkolenie bardzo merytoryczne, dobrze zaplanowane w czasie. Jasny i prosty przekaz. Zabawne ale bardzo obrazowe i wciągające przykłady :-)

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Weź udział w najbliższych szkoleniach otwartych

Data Lokalizacja Czas trwania Temat szkolenia Cena netto/osoba
2023-06-15 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 18h - 3 dni po 6 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:30 sesja online,
  • 11:30 - 12:30 przerwa,
  • 12:30 - 15:00 sesja online.
Management 3.0 Foundation od 2990 PLN
2023-06-15 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 18h - 3 dni po 6 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:30 sesja online,
  • 11:30 - 12:30 przerwa,
  • 12:30 - 15:00 sesja online.
Management 3.0 Agile Change & Co-Creation Leadership od 2990 PLN
2023-09-14 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 18h - 3 dni po 6 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:30 sesja online,
  • 11:30 - 12:30 przerwa,
  • 12:30 - 15:00 sesja online.
Management 3.0 Agile Team & People Leadership Early bird: 2690 PLN, standard 2990 PLN
2023-09-20 Warszawa Szkolenie stacjonarne lub online - 8h - 1 dzień (wliczając przerwy). OKRs Essentials Early bird: 1300 PLN, standard 1500 PLN
2023-06-19 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 24h - 3 dni po 8 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 24h - 4 dni po 6 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:30 sesja online,
  • 11:30 - 12:30 przerwa,
  • 12:30 - 15:00 sesja online.
Lean Change Management od 3900 PLN
2023-09-04 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 14h - 2 dni po 7 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 15h - 3 dni po 5 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:00 sesja online,
  • 11:00 - 12:00 przerwa,
  • 12:00 - 14:00 sesja online.
Kanban Essentials od 2200 PLN
2023-09-28 Warszawa Szkolenie stacjonarne - 14h - 2 dni po 7 godzin (wliczając przerwy).

Szkolenie online - 15h - 3 dni po 5 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
  • 09:00 - 11:00 sesja online,
  • 11:00 - 12:00 przerwa,
  • 12:00 - 14:00 sesja online.
Scrum Essentials od 2200 PLN
2023-09-18 Online Szkolenie stacjonarne/online - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy). Applying Professional Scrum Early bird: 2700 PLN, standard 2900 PLN
2023-09-11 Online Szkolenie stacjonarne/online - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy). Professional Agile Leadership Essentials (PAL-E) Early bird: 3350 PLN, standard 3500 PLN
2023-09-13 Warszawa Szkolenie stacjonarne / online - 8h - 1 dzień (wliczając przerwy). Professional Scrum Facilitation Skills od 2500 PLN
2023-06-09 Warszawa Szkolenie stacjonarne / online - 8h - 1 dzień (wliczając przerwy). Professional Agile Leadership - Evidence-Based Management (PAL-EBM) od 2500 PLN
2023-06-22 Online Szkolenie stacjonarne/online - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy). Professional Scrum Master od 3400 PLN
2023-09-18 Warszawa Szkolenie stacjonarne/online - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy). Professional Scrum Master II Early bird: 3300 PLN, standard 3700 PLN
2023-06-19 Online Szkolenie stacjonarne/online - 16h - 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy). Professional Scrum Product Owner od 3500 PLN