Szkolenia w czasie epidemii COVID-19

Informacje o coraz szybciej rozprzestrzeniającej się epidemii COVID-19 (koronawirusa z Wuhan) spowodowały, że podjęliśmy decyzję o umożliwieniu Wam odbycia wszystkich szkoleń z oferty w trybie on-line.

Szkolenia będą prowadzone na żywo, przez naszych trenerów, dokładnie z tą samą zawartością merytoryczną, którą dostarczamy na szkoleniach stacjonarnych. Współpracę zdalną zapewnią specjalne narzędzia, z których korzystać może każdy uczestnik szkolenia na swoim komputerze, w biurze lub w domu.

Nie trzeba nic instalować, wystarczy stabilne łącze internetowe, aby w pełni skorzystać z całej wiedzy dostarczanej przez naszych ekspertów, a użyte narzędzia umożliwią przeprowadzenie wszystkich ćwiczeń, także gier lub zadań w podgrupach, które stanowią bardzo ważny element naszych szkoleń.
Istnieje także możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych w trybie on-line.

Wszystkie najbliższe szkolenia mogą zostać przeprowadzone właśnie w trybie on-line, decyzję o zmianie szkolenia z trybu stacjonarnego na zdalny podejmiemy z odpowiednim wyprzedzeniem, mając na uwadze aktualną sytuację, zalecenia władz państwowych oraz preferencje uczestników szkoleń.

Jeśli jednak w tym momencie wahasz się, czy zapisać się na dane szkolenie ze względu na epidemię COVID-19, skontaktuj się z nami i poinformuj nas, że warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest przeprowadzenie go zdalnie. O każdej zmianie niezwłocznie poinformujemy zapisanych uczestników, a także zamieścimy informację przy danym terminie na naszej stronie.

Jeśli macie jakieś pytania, skontaktujcie się z nami telefonicznie lub mailowo. Na wszystkie pytania wyczerpująco odpowiemy.

Zespół Valkir Academy

Specyfikacja szkolenia online

W przypadku realizacji szkolenia w formule online:

  • Na początku szkolenia uzgodnione zostaną założenia “kontraktu” szkoleniowego, czyli zasad efektywnego uczestnictwa oraz wprowadzenie do obsługi i korzystania z wykorzystywanych narzędzi.
  • Całość komunikacji głosowej oraz wideo odbywać się będzie poprzez aplikację Zoom (preferowana platforma) lub Google Meet (w przypadku niedostępności preferowanej). Celem przygotowania się do sesji zdalnej z wykorzystaniem Zoom warto zapoznać się z omówieniem dostępnych funkcji Zoom oraz w przypadku Google Meet, adekwatnymi dostępnymi funkcjami Google Meet.
  • Uczestnicy będą pracować zarówno wspólnie, jak i w podgrupach poprzez dodatkowe pokoje/kanały na platformie online.
  • Gry i ćwiczenia realizowane będą poprzez wcześniej przygotowane szablony na platformach Mural, Miro i Google Drawings.
  • W częściach wprowadzających i podstawach teoretycznych wykorzystywane będzie narzędzie Google Slides lub PowerPoint poprzez udostępnianie ekranu prowadzącego szkolenie.

Przed szkoleniem:

  • Otrzymasz link do platformy komunikacji online umożliwiający uczestnictwo (dostęp do komplementarnych narzędzi zostanie przekazany na początku szkolenia).
  • Sprawdź, czy Twoje możliwości techniczne spełniają zdefiniowane przez nas wymagania minimalne (opisane w dalszej części) i poinformuj nas co najmniej na 7 dni roboczych przed terminem szkolenia, jeżeli NIE są spełnione.
  • Pamiętaj, aby zapewnić sobie komfortowe warunki uczestnictwa, dbając o to, aby nic Ciebie oraz innych uczestników nie rozpraszało 😉.
  • UWAGA:
    • W przypadku problemów technicznych na kilka godzin przed rozpoczęciem szkolenia, niezwłocznie skontaktuj się z naszym konsultantem, który wcześniej przesłał Ci informacje organizacyjne.
    • Jeżeli nie uda się usunąć usterek technicznych u danej osoby przed lub na początku szkolenia, będziemy zmuszeni przenieść jej udział na inny termin szkolenia.
    • Zgodnie z regulaminem przeniesienie możliwe jest tylko w przypadku szkoleń z polskimi ekspertami.
    • Zgodnie z regulaminem przeniesienie udziału na inny termin szkolenia nie zwalnia uczestnika z opłaty za uczestnictwo. Więcej na stronie https://valkir.pl/regulamin/.

Po szkoleniu:

  • Otrzymasz materiały w postaci elektronicznej: PDF ze slajdów, eksport z wypracowanych ćwiczeń w postaci pliku PDF oraz dodatkowe materiały elektroniczne od trenera adekwatne do realizowanego szkolenia (ebooki, przewodniki, rekomendacje artykułów/książek itp.).
  • Otrzymasz na adres email link do ankiety badania satysfakcji oraz w zależności od szkolenia wygenerowany certyfikat w wersji elektronicznej lub fizyczny certyfikat wysłany pocztą tradycyjną.
  • Zostaną do Ciebie wysłane pocztą tradycyjną: wybrane fizyczne karty do gier i ćwiczeń, np. Planning Poker Cards, Delegation Poker Cards, Moving Motivators Cards – adekwatne do realizowanego szkolenia.
  • UWAGA:
    • W przypadku wysyłki pocztą tradycyjną w związku z epidemią COVID-19 możliwe będą opóźnienia w czasie wysyłki i jej dostarczenia.
    • Wszystkie przesyłki pocztą tradycyjną wysyłane będą pod firmowy adres wskazany na zamówieniu.

Minimalne wymagania techniczne:

  • Komputer lub zestaw ze stacją dokującą, który umożliwia sprawną pracę na ekranie z przekątną min 15’ cali (rekomendujemy rozdzielczość Full HD 1920×1080 i wyższe).
  • Zaktualizowana najnowsza wersja przeglądarki Google Chrome, FireFox lub Opera.
  • Gotowość na czynny udział z włączoną kamerą internetową.
  • Zewnętrze słuchawki z mikrofonem, bardzo zależy nam aby uniknąć pogłosu i sprzężenia.
  • Realne (nie tylko deklaratywne) 10 Mb/s (Megabitów / sekundę) przepustowości połączenia internetowego, najlepiej zweryfikowane przez usługę https://www.speedtest.pl/.
  • Dla narzędzi do komunikacji Zoom oraz Google Meet nie jest potrzebne posiadanie konta, wymagane jest jednak przetestowanie audio/wideo poprzez linki odpowiednio rozmowa testowa Zoom oraz ustawienia Google Meet (zębatka w prawym górnym rogu ekranu).
  • W przypadku platform do współpracy zdalnej:
    • Mural i Miro – W trakcie sesji zdalnej uczestnicy otrzymają link do dołączenia jako gościnny edytor (link anonimowy bez rejestracji). Platformy te generują losowe identyfikatory, dlatego po dołączeniu do platformy wymagane będzie dodanie w ramach awatara swojego imienia i nazwiska, celem jednoznacznej identyfikacji uczestnika. Przeczytaj więcej na temat gościnnego edytora w Mural oraz więcej na temat gościnnego edytora w Miro.
    • Google Drawings – Posiadanie Konta Google w celu identyfikacji osoby korzystającej z narzędzi i platformy do współpracy zdalnej, niezależnie czy będzie to konto w pakiecie biznesowym (płatnym) czy darmowe konto Google. Posiadanie poczty GMail (nawet darmowej) tożsame jest z posiadaniem konta Google.
  • Należy pamiętać, że oprócz dodatkowych wymagań dla szkoleń online opisanych powyżej, należy również spełnić wszystkie wymagania związane z danym szkoleniem, w szczególności dotyczy to szkoleń związanych ze specjalistycznym oprogramowaniem dla praktyk inżynierskich (np. szkolenia APS-SD, DDD, BDD, itp.).

Szybki kontakt z naszym konsultantem:

Anna Pałys

Anna Pałys

mobile: +48 518 488 233

email/hangouts: anna.palys@valkir.net

Poznaj nasz zespół

  • Daniel Skowroński

    Daniel Skowroński

    Management 3.0 Facilitator, Agile Coach, Scrum Master

    Doświadczony Agile-Lean Coach, Change Agent, Servant Leader z technicznymi korzeniami w IT i praktycznym zwinnym podejściem.

    Czytaj więcej
  • Alicja Kulawik

    Alicja Kulawik

    Konsultant Agile, Business Coach, Facylitator

    Doświadczona trenerka, prelegentka, facylitatorka i coach. Z powodzeniem wykorzystuje wiedzę psychologiczną w biznesie, ma duże zaplecze w branży retail.

    Czytaj więcej
  • Paweł Błasiak

    Paweł Błasiak

    Management 3.0 Facilitator, Agile Coach, Scrum Master

    Współpracuje zarówno z zespołami na poziomie operacyjnym jak i kadrą zarządzającą, promując postawy liderskie, doskonalenie, empiryzm, budowanie zaufania.

    Czytaj więcej
  • Maciej Nadolski

    Maciej Nadolski

    Konsultant Agile, Professional Scrum Trainer

    Doświadczony trener, Scrum Master, Agile Coach i konsultant, praktykujący inżynier oprogramowania, z ponad piętnastoletnim doświadczeniem.

    Czytaj więcej
  • Magdalena Kucharska

    Magdalena Kucharska

    Professional Scrum Trainer, Facylitator

    Doświadczony Agile Coach i Scrum Master z ponad 10-letnim doświadczeniem w różnych branżach, w tym inżynierii, lotnictwie, bankowości i MLM.

    Czytaj więcej
  • Paweł Kałkus

    Paweł Kałkus

    Professional Scrum Trainer, Konsultant Agile

    Doświadczony Professional Scrum Trainer i Agile Coach z bogatym doświadczeniem w transformacjach zwinnych.

    Czytaj więcej
  • Katarzyna Ziemba

    Katarzyna Ziemba

    Professional Scrum Trainer, Facylitator

    Doświadczony trener, Scrum Master, konsultant, coach i facylitator, jakościowiec z wykształcenia, społecznik z zamiłowania.

    Czytaj więcej
  • Bogdan Doroslovac

    Bogdan Doroslovac

    Tech Lead, Professional Scrum Trainer

    Konsultant transformacji Agile i Lean, zawsze nastawiony pozytywnie do wyzwań i rozwiązywania problemów natury hardware, software czy też orgware.

    Czytaj więcej
  • Kate Hobler (Terlecka)

    Kate Hobler (Terlecka)

    Professional Scrum Trainer

    Mentorka o niezwykłej charyzmie. Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów Scrum w Polsce.

    Czytaj więcej
  • Michał Chmielewski

    Michał Chmielewski

    Trener SAFe, Agile-Lean Konsultant

    Doświadczony konsultant z bogatym doświadczeniem w transformacjach cyfrowych, rozwoju produktu, zarządzaniu projektami i programami.

    Czytaj więcej
  • Marzena Cygan-Bakoniak

    Marzena Cygan-Bakoniak

    Konsultant Product Discovery, Coach

    Doświadczona ekspertka w zarządzaniu projektami IT i analityce biznesowej z doktoratem z fizyki.

    Czytaj więcej
  • Kamil Kiełbasa

    Kamil Kiełbasa

    Tech Lead w obszarze .NET oraz praktyk inżynierskich

    Doświadczony konsultant IT, architekt systemów, specjalizujący się mikroserwisach oraz Domain-Driven Design.

    Czytaj więcej
  • Piotr Żarek

    Piotr Żarek

    Tech Lead w obszarze .NET oraz praktyk inżynierskich

    Wszechstronny i wnikliwy Tech Lead z bogatym doświadczeniem w komercyjnych projektach startupowych, korporacyjnych i typu corp-up.

    Czytaj więcej
  • Lisette Sutherland

    Lisette Sutherland

    Expert Pracy Zdalnej, Autor Work Together Anywhere

    Autorka koncepcji Work Together Anywhere, założycielka Collaboration Superpowers

    Czytaj więcej
  • Jason Little

    Jason Little

    Change Management Expert, Autor Lean Change Management

    Autor koncepcji Lean Change Management, założyciel Lean Change Management Association

    Czytaj więcej

Poznaj nasze programy doradztwa

Opinie o naszych szkoleniach

  • Szkolenie dla wszystkich, którzy chcą wdrażać nowe techniki zarządzania w swoich firmach.
    Przeprowadzone bardzo profesjonalne, angażujące kursantów, ćwiczenia były prowadzone z naciskiem na pracę w zespołach.
    Omawiane tematy i wyciągnięte wnioski z tego kursu zostały zastosowane z sukcesem w codziennej pracy.

    Robert Pruski
    Development Manager
    SAP Polska

  • I'd like to know more about people I work with, the course did a fantastic job on teaching me how in a simple and fun way to obtain this knowledge.

    Jakub Brzózka
    Information Technology Team Lead
    Home.pl

  • Clear communication about mgt 3.0, inviting participants into exercises, lead by example, raise a hand when discussion is going to far beyond the topic - that was great.

    Łukasz Kurzeja
    Chapter Lead
    ING Tech

  • For me introducing OKRs within the company, or even department at the start, as an example of different approach is worth of trying. Also some specific games, practices for sure will enrich my private portfolio of techniques used in my work on daily basis.

    Grzegorz Czaicki
    Scrum Master
    LPP

  • Well-organized, everything was prepared in advance, he knew what to do and how to keep the discussions valuable for most of us.

    Antonina Geras-Starecka
    Product Owner
    SGH

  • Inspirations, ideas, good level of understanding.

    Katarzyna Drzazga
    IT Delivery Manager
    Roche

  • I loved the motivation pieces and empowerment of the team practices - I will definitely use it in my work.
    I don't have any advice at the moment - in my opinion it was all that I needed.

    Izabela Kierzek
    IT Project Manager
    Miquido

  • Wspaniałe zarządzanie czasem, merytoryką dyskusji, ogromna wiedza i doświadczenie, złote rady w przerwach, idealne materiały, można powiedzieć, że przykład ideału, który stawiał, że samemu chciało się zachowywać jak godny uczestnik (mimo, że momentami bywało różnie ;)).

    Paulina Murawska
    Scrum Master
    Pirxon

  • Everything was great, so I would say - keep it up like this!.

    Piotr Górajek
    Scrum Master
    Home.pl

  • Great knowledge of agile management methods.

    Hubert Jackowski
    Business Operations Manager
    Tidio

  • He is a great facilitator with tremendous skills.

    Jakub Piecuch
    Scrum Master
    ABB

  • They make it easier, help to work out solutions, giving the team the right space, both time and place, as well as the oppressive atmosphere conducive to work on the areas of decision-making. This helps to develop decisions from the bottom up in such a way that the areas of decision-making remain among people and not the decision maker.

    Michał Kosiorek
    Head of HR
    Stermedia

  • Calm, making sure that we understand, answering a lot of questions, examples.

    Marek Charkiewicz
    DEVOPS Team Leader
    StepStone

  • All set of workshops was inspiring. Specifically, I would like to work with the team more closely, get to know them better. For example, run the moving motivators game. Also, a common definition of our goals or OKRs seem to have great potential.

    Aleksander Kłosowicz
    StepStone

  • Very good teaching skills, ability to keep group involved throughout 2 days.

    Michael Kacprzak
    Director of Application Development
    Home.pl

  • Znałem ćwiczenia, czytałem książki a mimo to gorąco polecam udział w szkoleniu. Masa inspiracji i ciekawych dyskusji.

    Piotr Wegert
    Perform Group
    Scrum Master

  • Podchodząc do tematu szkolenia dla produkt managera miałem wiele wątpliwości. Wszystkie punkty z mojej listy pomógł mi rozwiązać Pan Daniel. Nikt z konkurencji nie potrafił skutecznie zaproponować mi targetowanego szkolenia... dopiero kontakt z firmą Valkir Academy pozwolił poczuć mi się komfortowo. Wszystkim polecam szkolenie gdyż:

    • jest realizowane przez praktyka
    • jest poparte ciekawymi przykładami
    • pozwala przygotować się do roli product ownera
    • coach potrafi precyzyjnie kierować szkoleniem (elastycznie je dopasowywać) jeżeli wymaga tego sytuacja tzn. nie trzyma się twardych, założonych ram programowych
    • przygotowuje niespodzianki z zakresu omawianego tematu takie jak dodatkowe symulacje

    Wszystkim polecam szkolenia w tej firmie, nie tylko z uwagi na atrakcyjny program ale również z uwagi na bardzo konkurencyjna cenę i indywidualne podejście do klienta.

    Kamil Piwowarczyk

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Zawiera dużo przydatnej wiedzy, nie tylko teoretycznej ale i praktycznej. Świetne warsztaty.

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Szkolenie przygotowane bardzo profesjonalnie, informacje bardzo przydatne, przekazane w sposób jasny, prosty i bezpośredni.

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Ogrom specjalistycznej wiedzy podany w bardzo przystępnej formie.

    Maciej Kryński - Konsultant - Opiekun startupu
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

  • Szkolenie bardzo merytoryczne, dobrze zaplanowane w czasie. Jasny i prosty przekaz. Zabawne ale bardzo obrazowe i wciągające przykłady :-)

    Konsultant
    Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.