Business Model Generation
- Tworzenie i walidacja modeli biznesowych
Najbliższy termin: 2024-11-20
Lokalizacja: Online
Trenerzy:
Marzena Cygan-Bakoniak
Najbliższy termin: 2024-11-20
Lokalizacja: Online
Trenerzy:
Marzena Cygan-Bakoniak
Szkolenie stacjonarne - 14h - 2 dni po 7 godzin (wliczając przerwy).
Szkolenie online - 15h - 3 dni po 5 godzin (wliczając przerwy).
Harmonogram szkolenia online:
Szkolenie jest w języku polskim. Wersja angielska jest również dostępna.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Minimalna znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rozwoju produktów, usług i zarządzania projektami. Udział w projektowaniu nowych produktów i usług, a w szczególności inicjatywach, w których współpracuje co najmniej kilkuosobowy zespół, bądź wiele zespołów jednocześnie.
W przypadku szkoleń online wymagana jest sprawna obsługa komputera i spełnienie wymagań technicznych: https://valkir.pl/szkolenia-online/.
Z racji autorskiego programu, ukończenie szkolenia dostarcza wiedzę i praktyki do wykorzystania w organizacji, jednak nie zapewnia certyfikatów Strategyzer. Akredytowane certyfikaty powiązane są wyłącznie z kursami stacjonarnymi i online Strategyzer (możliwość zakupu vouchera), co jednoznaczne jest z uzyskaniem certyfikatu uczestnictwa opisanego na stronie https://www.strategyzer.com/training/.
W cenę szkolenia autorskiego wliczone są certyfikaty ukończenia szkolenia wystawiane przez Valkir Academy (w języku polskim lub angielskim).
Czym jest szkolenie Business Model Generation?
Niezależnie czy jesteś osobą pracującą w korporacji czy startupie, aby dostarczać wartość biznesową i zachować rentowność usług, niezbędny jest powtarzalny model biznesowy. Model ten powinien się jednak zmieniać, adaptując strategię do realiów rynkowych, zachowując konkurencyjność w czasach ciągłej innowacji.
Właściwe zastosowanie metody Business Model Generation pozwala zwiększyć innowacyjność projektowanych produktów/usług i zbudować kompetencje wewnętrznego przedsiębiorcy. Osoba ta (bądź grupa osób) potrafi zdefiniować unikalną wartość nowego produktu/usługi, grupy docelowe, kanały dotarcia, partnerów, jak również metryki pozwalające na monitorowanie rentowności działań. Dzięki powyższym możliwe będzie zweryfikowanie, czy istnieje realna potrzeba rynkowa i czy oferowane rozwiązanie będzie na tyle rewolucyjne oraz opłacalne, że dany segment rynku będzie chciał w nie zainwestować.
Poznaj kompilację wiedzy i przećwicz lekkie narzędzia oraz procesy do efektywnego projektowania, weryfikowania i rozwijania modeli biznesowych. Całość pochodzi z idei Business Model Generation - Alexandra Osterwaldera i Yvesa Pigneura oraz Running Lean – Asha Maurya, jak również praktycznego doświadczenia naszych ekspertów wynikającego z pełnienia roli Product Managera, konsultanta modeli biznesowych oraz szeroko pojętej przedsiębiorczości.
Kto za tym stoi?
Alexander Osterwalder konsultant modelowania biznesowego i Yves Pigneur profesor zarządzania systemami informacyjnymi, wydali w 2010 roku książkę Business Model Generation, bazującą na doświadczeniach 470 praktyków tworzenia modeli biznesowych z 45 krajów. Książka ta zrewolucjonizowała podejście do projektowania modeli biznesowych. Na podstawie ich prac, seryjny przedsiębiorca Ash Maurya opracował koncepcję Lean Canvas, dopasowując metodę do realiów startupów - skrajnej niepewności.
Jakie korzyści otrzymujesz?
Szkolenie pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć swoją organizację i stojące przed nią wyzwania oraz skuteczniej kierować jej rozwojem. Zawiera wiedzę teoretyczną oraz praktyczne metody zaczerpnięte z obszarów modelowania biznesowego, ekonomii, przedsiębiorczości, innowacyjności, facylitacji, zarządzania procesami, zarządzania zmianą oraz wielu innych obszarów.
W wyniku szkolenia uczestnicy reprezentujący poszczególne obszary organizacji będą: